ραяιƨ♥
Follow | Dashboard

Ƭσωи мαʏσя

Navigation : touch the picture to see my info>



ℓɛαʌɛ ƨσмɛтнιиɢ !!

Put your CBOX codes here!


cяɛ∂ιтƨ

иσ яɛмσʌιиɢ тнɛ cяɛ∂ιтƨ ♥ LoL ♥
"Иʋяʋℓ" Δтιզαн"
ɛ∂ιт-вʏ ▄ мɛ αи∂ нɛя яɛ-ɛ∂ιтɛ∂-вʏ ▄ Your Name
σтнɛяƨ ▄   


I'M TIRED


Assalammualaikum pengguna blogger sekalian :') . haha aku hari'2 suka buat fake smile . okayy korang sihat tak ? kalau sihat bagus laa tapi kalau tak sihat cepat'2 pegi klinik okayy nanti mati susah pulak haha aku gurau je okayy . okay aku nak ckap sebenrnye Hai December Byebye November my wish is hope aku bahagia dalam kehidupan dan tiada sakit hati lagi seperti aku lalui di bulan november . okayy now nak cete pasal gambar kat atas okayy let to read the storyy :') .

Ehemm ehemm okayy sebenarnye aku post gmba tu adalah pasal diri aku . hmm aku dah penat  nak bercinta sebenarnye tapi ade someone yang telah buat aku mengharapkan kat dia . korang nak tahu ? okayy sorry tak bole sebut nama panjang just bole say singkatan MA . okayy dia janji mcm2 kat aku so aku jenis senang percaya ? okayy nampakkan permainan lelaki suka sakitkan hati perempuan oh my god oh my god oh my god i hate very much --' . hmm aku dah bagi tahu MA jangan bagi harapan kat aku and dah suruh dia tinggalkan aku dan dia cakap dia taknak . erghhh gotchaa aku sebenarnye dah penat nak hadapi niyy semua erghh tired tired tired haaa -..- . MA niyy selalu fikir perasaan dia je abis mcm mana perasaan aku ? ohh god dia tak fikir langsung . MA selalu oncall and texting with Ex girlfriend dia and then bila aku tanya dia cakap takda . HELLO ! sekrang zaman dah moden of course i can see at facebook or twitter and i not stupid okayy --' . seruisly benci gila orang penipu ! okayy cool down yana kau kene sabar . biarkan MA dengan peragai dia satu hari dia akan sedar gakk .

ehh biasa laa hidup niyy cabran dia jadi kita tetap kene sabar . selagi aku tahan aku akan tahan . jangan smpai aku melenting MA mmg nak kene dengan aku :D . okayy sampai sini jelaa cerita aku kalau ade story moryy aku akn cerita lagy . okayy gochaa ;) . kbyee :*