ραяιƨ♥
Follow | Dashboard

Ƭσωи мαʏσя

Navigation : touch the picture to see my info>



ℓɛαʌɛ ƨσмɛтнιиɢ !!

Put your CBOX codes here!


cяɛ∂ιтƨ

иσ яɛмσʌιиɢ тнɛ cяɛ∂ιтƨ ♥ LoL ♥
"Иʋяʋℓ" Δтιզαн"
ɛ∂ιт-вʏ ▄ мɛ αи∂ нɛя яɛ-ɛ∂ιтɛ∂-вʏ ▄ Your Name
σтнɛяƨ ▄   


hanya kenangan :'(



Assalammualaikum pengguna blogger sekalian . korang sihat ? kalau sihat bagus laa tapi kalau tak sihat pegi klinik okayy ? aku taknak korang sakit mcm aku . aku ? dari bulan lepas aku asyik demam jee nak mati "kot" . hmm hentah laa hanya mampu berserah pada TUHAN . dah lama kan aku tak update blog ? ehemmm biasa laa busyy sikit haha busy dengan twitter :D . okayy now nak cete pasal hidup aku . Let's go to read story :') .

Ehemm ehemm okayy nak tahu tak status aku sekrang ape ? I'M SINGLE now . knape ? mesti kee kene jawab . okayy sebenarnye ejal ckap kat aku dia taknak sakitkan hati aku lagi selama 4bulan 4minggu aku merana dengan dia . look ? dia tipuu je tuu . ehemm masa dia minta breakk hati aku brkecai macam kaca sbb orang yang aku sayang tinggalkan aku begitu jee . takpe laa aku hanya berdoa pada ALLAH supaya ejal dapat yang lagi baik dari aku . hmm want to see happy everday . 

Ehemm ehemm niyy ade satu rahsia . nak tahu ape ? okayy lepas jee aku break dengan ejal aku selalu menangis tak henti'2 . hmm aku selalu termenung , asyik berfikir and smpai terlantar sakit . time tuu mama ayah and adik'2 semua gi KL jadi aku dduk dengan akak angkt aku . kak farah lahh bnyak sabarkan aku . time kat rumah dia laa hampir 2minggu aku terlantar demam . ade masa tu aku bangun dada aku sakit sangat'2 mcm nak mati and then kak farah risau dia bawak gi hospital aku terus masuk emergecy case . hmm doktor cakap aku kene barah hati sbb aku selalu bermurung tapi bukan kritikal and migrain aku makin meningkat sbb bnyak fikir . see ? betapa teruknye kesan yang ada kat aku lepas break dengan ejal . hmm aku tak bagi tahu ejal pasal niyy takut dia serba salah . hmm time tu aku kene tahan hospital cuma 2hari . hmm smpai sekrang kak farah jaga aku untuk amik ubat kat hospital . mama ayah tak tahu pasal penyakit aku dan aku takan bagi tahu sbb taknak mama ayh risau . tapi alhamdulilah barah hati aku dah berkurangan . hope penyakit niyy bole hilang .

Setiap kali aku solat aku sentiasa doa semoga ejal menjadi milik aku lagi seperti dulu . smpai sekarang belum ade yang bole ganti dia . aku penuh dengan scandal tapi taknak cari yang real :') . hmm takpe laa kalau ade jodoh ade lahh . hmm okay smpai sini jee cerita aku . haa aku nak pesan sape yang putus cinta jngan bnyak murung nnti teruk akibatnye okayy :D . okayy jaga diri semua . aku sayang FAIZAL BIN JASNEDI . assalammualaikum :)