ραяιƨ♥
Follow | Dashboard

Ƭσωи мαʏσя

Navigation : touch the picture to see my info>



ℓɛαʌɛ ƨσмɛтнιиɢ !!

Put your CBOX codes here!


cяɛ∂ιтƨ

иσ яɛмσʌιиɢ тнɛ cяɛ∂ιтƨ ♥ LoL ♥
"Иʋяʋℓ" Δтιզαн"
ɛ∂ιт-вʏ ▄ мɛ αи∂ нɛя яɛ-ɛ∂ιтɛ∂-вʏ ▄ Your Name
σтнɛяƨ ▄   


terima dengan redha :')


Assalammualaikum =) . korang sihat ? kalau sihat bagus lahh tapi kalau tak sihat jangan lupe pergi klinik kayy . aku ? tak berape sihat sbb muka tgah luka'2 lahh . haha hancur abes beb muka aku dah mcm monster xD *muka comel* . haha kayy now aku nak story moryy dengan korang something and thank sape yang sudi membaca *kenyit mata* . Now aku tak tahu ape nak jadi dengan kehidupan aku niyy sentiasa ade je dugaan yang datang . tapi dugaan tu datang dari ALLAH right.........?? jadi aku terima dengan redha je . hmm aku sentiasa berdoa pada tuhan kembalikan lahh kehidupan aku yang dulu sentiasa gembira and takde sad'2 dalam hidup aku :'( . aku nak rase happy lagi tapi..............?? hmm hentah lahh aku sendiri buntu dengan diri aku --' . hmm btw tadi aku text dengan ejal and then aku sakit hati sbb nye yelahh dia cakap "dulu kau pernah bersayang'2 dengan orang lain kan ? sekarang ni aku tak tahu knape aku pun buat bnda yang same" , hmm kau nak balas dendam ke dengan aku ? even kau nak balas dendam ckap tapi knape kau buat jugak mcm tu :'( . aku mengaku aku pun pernah buat tapi aku dah minta maaf dengan kau and then kau maafkan tapi ape sekarang.................?? time je kau cakap mcm tu dekat aku airmata aku terus mengalir tak henti'2 betapa pedihnye hati aku *lap air mata* . FAIZAL aku rasa mcm terhina bile kau pun buat mcm tu dekat aku -'- . takpe laa niyy maybe balasan yang aku dapat sbb buat kau dulu jadi aku terima dengan redha :') . sebernanye ALLAH nak kite BERKAWAN je takyah BERCINTA tapi adakah aku kuat...........?? aku akan belajar erti KUAT dengan sendirian , selagi ade TUHAN dengan aku insya'ALLAH aku akn kuat . hmm aku mmg tak mampu kehilangan kau sbb bile aku susah kau sentiasa ade disisi aku , bile aku ade masalah kau yang kuatkan aku , bile aku menangis kau pujuk aku tapi semua toe takan kembali lagi kan..........?? FAIZAL yang aku kenal dulu dah hilang dari hidup aku yang ade dalam hidup aku adelah FAIZAL yang tak kenal --' . aku rindu kenangan'2 kite dulu tapi aku rase hubungan niyy takan kekal lame sbb antara kite dah tak persefahaman lagi cuma kita hanya mampu menjadi kawan baik *muka comel* . mungkin satu hari nanti antara kite berdua penat menjalani hubungan seperti ni . FAIZAL BIN JASNEDI aku sentiasa doakan kau dapat yang lagi baik dari aku dan aku doakan kau bahagia dengan pasagan kau yang baru :') . ingat even kita break aku akan tetap sayang kau sebagai kwn aku *muka harapan* . kau jage diri kayy . aku minta kat kau atas semua kesalahan aku dari hujung rambut smpai hujung kaki . you are my best to me :D .

aku rasa sampai sini je cerita aku dekat blog niyy . aku minta maaf even kalau kau benci bace cerita niyy yee sbb niyy just luahan hati aku yang terpendam sahaja :') . kalau kau tak suka bole pergi jauh'2 :P . assalammualaikum :* .



   
                                                                                                                                      Luahan hati 
                                                                                                                                        Ohh Yana